Asistent/ka jednatele

Hledáme nového/ou asistenta/ku pro posílení pracoviště vedení společnosti. Asistent/ka má odpovědnost za administrativní a organizační podporu vedení společnosti. Nutná je samostatnost, spolehlivost a schopnost plnit různorodé úkoly. Součástí je práce s MS Office a využijete angličtinu v běžné pracovní komunikaci.

Klatovy

Flexibilní pracovní doba

Nástup možný ihned

Co budete dělat

  • administrativní a organizační podpora vedení společnosti
  • vedení diáře jednatele
  • příprava podkladů pro jednání a porady a následné zpracování zápisu z nich
  • tvorba statistik, reportů a prezentací dle potřeby
  • organizování pracovních cest (letenky, ubytování)
  • péče o návštěvy
  • zajišťování kancelářských potřeb, občerstvení při jednáních a dárků pro obchodní partnery
  • zajištění interní komunikace s ostatními odděleními

 

Vaše schopnosti

  • minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické zaměření výhodou)
  • velmi dobrá znalost MS Office
  • výborná znalost anglického jazyka s dobrou znalostí německého jazyka
  • organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost
  • energická a dynamická osobnost respektující změny
  • praxe na obdobné pozici výhodou

Nabízíme

  • zaškolení pro danou pozici a možnost dalšího vzdělávání
  • velmi dobré platové podmínky
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • zaměstnanecké benefity jako 5 týdnů dovolené, cafeterie, slevy na nákup brýlí
  • flexibilní pracovní doba

Sdílet

Zaujali jsme vás? Pošlete nám zprávu!

Přetáhněte soubor sem, nebo klikněte na odkaz nahrát soubor

* Povinné položky

Podívejte se, jak to vidí naši kolegové

loading